"Rīgas satiksme" aicina – lūdzu, pievērsiet uzmanību zilā e talona derīguma termiņam un veiciet savlaicīgu tā nomaiņu!
Elektroniskā norēķinu sistēma un e talons kā norēķinu veids Rīgas sabiedriskajā transportā tika ieviesti 2009.gada pavasarī. Pirmie e taloni tika izsniegti uz 5 gadiem, un tiem 2014. gadā beidzas derīguma termiņš, tādēļ tie ir jāapmaina pret jauniem. "Rīgas satiksme" aicina sabiedriskā transporta pasažierus, kuri lieto zilos e talonus, pievērst uzmanību derīguma termiņam.
Kā uzzināt, kāds ir e talona derīguma termiņš?
Zilajiem personalizētajiem e taloniem derīguma termiņš ir norādīts uz kartes (skat. attēlā), savukārt uzzināt zilo nepersonalizēto e talonu derīguma termiņu ir iespējams, paņemot kartes satura izdruku jebkurā e talona tirdzniecības vietā.
Kā apmainīt e talonu?
1. Elektroniski. Jāaizpilda anketa (klikšķiniet uz zemāk esošās pogas) un jānorāda, kurā klientu apkalpošanas centrā Jūs vēlaties saņemt jauno e talonu vai "Rīdzinieka karti". Pēc datu apstrādes uz norādīto kontaktinformāciju tiks nosūtīts uzaicinājums īsziņas vai e-pasta veidā, pēc kura saņemšanas Jūs varēsiet doties uz attiecīgo klientu apkalpošanas centru, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu un esošo e talonu, un saņemt jau izgatavoto jauno e talonu vai "Rīdzinieka karti".
Aizpildiet pieteikumu e talona saņemšanai!
2. Klientu apkalpošanas centrā (darba laiki un atrašanās vietas - šeit) kur, uzrādot esošo e talonu un personu apliecinošu dokumentu, Jūs aizpildīsiet anketu un uz vietas tiks izgatavots jauns e talons vai "Rīdzinieka karte". Apmeklējumam klientu apkalpošanas centrā iespējams pierakstīties iepriekš:
Papildu informācija:
- Ja anketu aizpildīsiet elektroniski, uz e talona tiks izvietota esošā fotogrāfija. Ja vēlaties, lai uz e talona ir jauna fotogrāfija, aicinām doties uz klientu apkalpošanas centru (skatīt atrašanās vietas).
- Ja esat pieteicies vizītei klientu apkalpošanas centrā, tad aicinām Jūs rezervētajā laikā uz vizīti ierasties.
- Ja mēģināt pieteikties vizītei, taču konstatējat, ka Jūsu izvēlētajos laikos un datumos pieteikties vizītei nav iespējams, aicinām Jūs doties uz klientu apkalpošanas centru.
- E talona nomaiņa ir bez maksas, ja esošais e talons ir lietošanas kārtībā un Jūs to nododat sešu (6) mēnešu laikā pēc derīguma termiņa beigām. E talons, kuram beidzies derīguma termiņš, ir jāiesniedz klientu apkalpošanas centrā (skatīt atrašanās vietas). Ja e talons ir tīši sabojāts vai tiek nodots vēlāk kā sešus mēnešus pēc derīguma termiņa beigām, par nomaiņu jāmaksā 2.85 EUR (2.00 LVL).
- Ja esat Rīgas iedzīvotājs, Jūs varat izvēlēties, kuru e talonu saņemt - personalizēto zilo e talonu vai "Rīdzinieka karti" (par personalizēto zilo e talonu lasiet šeit, bet par Rīdzinieka karti - šeit).
Informatīvā materiāla drukas versijas skatiet šeit un šeit! Informatīvā materiāla video versiju skatiet šeit!